Мінімальна сума замовлення - 200 грн.

ОПЛАТА

Онлайн-оплата банківською карткою (Google Pay, Apple Pay)

Ви можете здійснити оплату замовлення за допомогою карти Visa та MasterCard. При оплаті замовлення банківською картою, обробка платежу (включаючи введення номера карти) відбувається на захищеній сторінці платіжної системи monobank, яка пройшла міжнародну сертифікацію. Це означає, що ваші конфіденційні дані (реквізити карти, реєстраційні дані та ін.) Не надходять в інтернет-магазин, їх обробка повністю захищена і ніхто, в тому числі наш інтернет-магазин, не може отримати Ваші персональні і банківські дані. У разі повернення, грошові кошти повертаються на ту ж карту, з якої проводилася оплата.

Оплата при отриманні

Оплата при отриманні доступна тільки на території України. Під час оформлення замовлення ви матимете можливість обрати варіант оплати "Оплата при отриманні". З вами може зв'язатись наш менеджер для уточнення деталей перед відправкою замовлення. У відділенні Нової Пошти ви оплачуєте замовлення і зворотну відправку грошових коштів (20 грн + 2% від суми переказу).

Безготівковий розрахунок по IBAN

Оплата за безготівковим розрахунком IBAN для юридичних та фізичних осіб: реквізити для оплати надаються менеджером після підтвердження замовлення. При виборі безготівкового способу оплати доставка замовлення можлива після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок.

 

ДОСТАВКА

Новою поштою

Вартість доставки згідно тарифів Нова Пошта від 50 ₴.

Після розміщення замовлення, ми оформимо його доставку у відділення в найближчі терміни. Але враховуйте, що при виборі оплати «Оплата при отриманні» зворотню відправку коштів (20 грн + 2% від суми переказу) оплачуєте ви. Також можна оформити доставку до поштомату. У разі, якщо в поштоматі немає місця, з вами зв'яжеться менеджер Нової Пошти для уточнення зручного відділення для отримання. Відправка всіх замовлень відбувається з понеділка по п'ятницю за виключенням офіційних державних вихідних.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
Посилка зберігається на відділенні 5 днів.

Адресна доставка кур’єром Нової пошти

Вартість доставки згідно тарифів Нова Пошта від 85 ₴.

Якщо ви хочете отримати замовлення, не виходячи з дому чи офісу, вибирайте цей тип доставки.

Самовивіз

Безкоштовно можна отримати своє замовлення з нашого складу у місті Київ, вул. Казимира Малевича, 86В (понеділок - п'ятниця з 09:00 до 16:00).

 

ТЕРМІНИ ДОСТАВКИ

Товари доставляються протягом 2 днів з понеділка по п'ятницю по Києву і близько 3 днів в інші населені пункти.

* Зверніть увагу! В дні акцій терміни відправки можуть збільшуватися.

Після оформлення замовлення з вами зв’яжеться наш менеджер згідно обраному шляху комунікації для узгодження всіх деталей.

При необхідності, ви можете звернутися за номером телефону: +380 97 222 76 00.

Важливо! Замовлення сформовані та підтвердженні до 14.00 у робочі дні (понеділок - п'ятниця) відправляються у той же день.

 

ОТРИМАННЯ ТОВАРУ

Переконливе прохання перевіряти комплектність і цілісність замовлення за місцем отримання товару (пошта, кур'єрська пошта) не залишаючи місце видачі замовлень. У разі порушення цілісності товару обов'язково оформляйте претензію службі доставки. Ми страхуємо всі посилки на повну суму покупки.

За цілісність товару в процесі перевезення продавець відповідальності не несе!

У разі виявлення браку, пошкодженої продукції або відсутності товару зв'яжіться з нами за номером телефону: +380 97 222 76 00.

 

ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН

ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Згідно Законy України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, парфюмерно-косметичні товари, предмети санітарної гігієни та товари в аерозольній упаковці входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну. При отриманні замовлення уважно оглядайте покупку у присутності кур'єра, якщо Вам не подобається зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення, не розкриваючи упаковку, повертайте замовлення кур'єру, ми обов'язково його замінимо. Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки.

 

ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Згідно зі статтею 8 (частина 14) Закону України "Про захист прав споживачів", у разі виникнення сумнівів в якості споживаного товару, такий товар повинен пройти спеціалізовану експертизу.

Обмін або повернення грошових коштів за такий товар здійснюється тільки за результатами експертизи.

Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника. Після проведення експертизи - наші менеджери повідомлять вас по телефону про результати і наддадуть документ для підтвердження.

 

ПОВЕРНЕННЯ ГРОШОВИХ КОШТІВ

Сума, сплачена за товар, повертається таким же способом, яким вона була отримана продавцем.

Терміни повернення коштів

Повернення грошових коштів або заміна товару зазвичай здійснюється протягом 1-3 робочих днів, не пізніше 7-ми робочих днів з моменту отримання товару Продавцем.